Overenie polohy balíka

 

🠷Už ste od nás obdržali sledovacie číslo vašej zásielky?

Všeobecne platí, že objemnejšie a ťažšie zásielky doručujeme cez SDS alebo GEIS, ak ste si vybrali službu s vynáškou nového spotrebiča alebo zvozom starého. Menšie zásielky doručujeme cez kuriérsku spoločnosť DPD.
Sledovacie číslo balíka alebo zásielky prosím zadajte v požadovanom tvare na uvedenom linku rozkliknutím konkrétneho prepravcu a následne "Zistiť polohu balíka" alebo kliknutím na logo prepravcu. Následne sa vám zobrazí aktuálna poloha balíka a jeho predchádzajúce stavy.
UPOZORNENIE: Sledovacie číslo vám bolo zaslané rôznymi metódami: systémovým emailom / emailom / sms / kuriérskymi oznámeniami.

Vyplňte prosím zoznam spotrebičov

Poskytneme vám najvýhodnejšiu cenu.  Pokiaľ je to možné, poskytneme vám tovar za výhodnejších podmienok ako konkurencia v oficiálnej slovenskej distribúcii
Zadávajte vo formáte: 0909111222 / +421909111222
V urgentných prípadoch pomôže.
Pre dodatočné spotrebiče využite prosím Sprievodný komentár.
Poznámka:
V prípade nejasností alebo ťažkostí so sledovaním zásielky, nás môžete kontaktovať telefonicky a pomôžeme vám.
 
Kuriér SDS
SDS – Smart Delivery Service SK, kontaktný telefón: 18108
online podpora: info@sds.sk (Po–Pia 8:00–16:00)
Sledovacie číslo zásielky zadať v tvare: 5-000xxx-x-xxx.
Rozklinite pre získanie informácií
 
Kuriér GEIS
Geis Global Logistics, kontaktný telefón: 18181
online podpora: info@geis.sk (Po–Pia 8:00–17:00)
Sledovacie číslo balíka zadať v tvare: 06565000xxxxxx.
Rozklinite pre získanie informácií
 
Kuriér DPD
Direct Parcel Distribution SK, kontaktný telefón: xxxxx
online podpora: dpd@dpd.sk (Po–Pia 8:00–16:00)
Sledovacie číslo balíka zadať v tvare: 06565000xxxxxx.
Rozklinite pre získanie informácií

Došiel vám obal alebo aj tovar poškodený?

Bezodkladne nás prosím informujte na telefónnom čísle: +421948224484 alebo emailom na: info@jetdryer.sk. Postup uvádzame aj nižšie:

  V prípade poškodenia obalu zásielky uveďte kuriérovi do dodacieho / doručovacieho listu - "PREVZATÉ S VÝHRADOU - POŠKODENÝ OBAL", spíšte Zápis o škode a prevezmite tovar.
  V prípade evidentného poškodenia samotného tovaru (teda nielen obalu) zásielku neprevezmite z dôvodu jej poškodenia a do dodacieho / doručovacieho listu uveďte - "NEPREVZATÉ - POŠKODENÝ OBSAH ZÁSIELKY", spíšte Zápis o škode a neprevezmite tovar. V prípade viackusovej zásielky si môžete ponechať nepoškodené kusy. Pozn.: nestačí zásielku iba ODMIETNUŤ bez udania dôvodu! V tom prípde poisťovňa škodu nenahradí.

V oboch prípadoch Zápis o škode a fotodokumentáciu bezodkladne zašlite na adresu danej prepravnej spoločnosti a kópiu emailu na: info@jetdryer.sk. Ak to nespravíte, neručíme za vybavenie reklamácie u prepravnej spoločnosti. Kuriérske spoločnosti môžu akceptovať oznámenie o poškodení i pod dodaní tovaru, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia tovaru. Avšak podnet dáva zákazník, nakoľko tovar je už jeho majetkom.

To Top